Маркетинг

No Image

Как изпълняваме маркетинг плана?

В края на юни сме, половината от годината измина. За всички, които се занимаваме професионално с маркетинг, време е да проверим как изпълняваме плана си. Как да разберем как вървят нещата? Всеки управител на фирма…


Къде в България да учим маркетинг?

Въпрос на моя позната ме провокира да направя това Интернет търсене. Оказа се лесно да откриеш къде в България може да се изучава маркетинг, но не и толкова лесно да решиш къде точно си заслужава…


Как да използваме маркетинг консултант?

Маркетинг консултантът е една почти непозната професия в България. Едва няколко човека се осмелиха да нарекат себе си маркетинг консултанти и да се потопят в мътните и трудни за преплуване води на консултантския бизнес. Но……


Как да напишем книга, която да маркетира?

Обещах на Пламен да му помогна в оформянето на книга за неговата компания, с която да маркетира. Обещах, а затънах в работа. Почти не излизам от офиса. Времето ми стига само за много работа, оскъдно домакинстване…


Отклонение или за човешката нерационалност

Човекът е венецът на всичко живо. Какво го отличава от другите животни? Основно разумът. Но дали винаги постъпваме разумно и кога емоциите ни надделяват? Двама братя пишат за това колко учудващо нерационални можем да бъдем…


справка за наличните активи при регистрация по ддс

Успешните преговори

Вече стана традиция поне веднъж месечно в Global Markets да ви представяме нови книги, нашите любими книги или книги, от които сме научили много. Е, това не значи, че е хубаво да четем веднъж месечно….


За колко време можем да овладеем хватките на НЛП?

Препоръчвам ви книгата “Нерво-лингвистично програмиране за 21 дена” на Хари Алдер и Берил Хедър. В нея синтезирано са изложени основни елементи или както аз ги наричам – хватки – на нерво-лингвистичното програмиране. Ако се нуждаете от…


Маркетингът на новото време

Промяната се осъществява с ускоряващо темпо, днес не е като вчера, а утре ще бъде различно от днес. Глобализацията, технологичният напредък и дерегулацията предлагат безкрайни възможности. Развитието на технологиите в наши дни, даде възможност да…


Заслужава ли си да имаме блог?

Този въпрос се отнася, разбира се, за фирмен блог. Често у нас се използва изразът “корпоративен” блог, но всички си знаем мащабите и затова аз по-скромно наричам този специфичен и мой любим маркетингов инструмент “фирмен”.Още…


Как да работим с блогъри?

Отдавна си мисля за подобна публикация. Много хора от бизнеса са ме питали как могат да ползват блогърите за популяризиране на свои продукти или промоции. Други ми пишат директно за да използват блога ни като…