Маркетинг

Защо фирменото блогване не е това, което…

От три-четири години най-добрите блогъри пропагандират ползите от фирменото блогване. Най-известните маркетинг консултанти признават, че маркетингът не е това, което беше. Че е крайно време да забравим за егоцентричния маркетинг, фокусиран върху това, което искаме…


Защо фирменият сайт не ни носи клиенти?

Няколко пъти ми се случва да разговарям с бизнес мениджъри, които уж искат да си обновят сайта, да постигнат ново онлайн присъствие, да се възползват от предимствата на интернет маркетинга, и после се отказват. С…


Суперблогове за нови фирми

Каква е целта на блога? Обмислете го наистина внимателно още преди да сте инвестирали в домейн и хостинг. Ще го използвате като инструмент за популяризиране на фирмата чрез търсачки и социални мрежи? Или вече имате…


Отново за т.н. “спам” в бизнеса

Много мои познати са притеснени да изпращат големи количества бизнес мейли до потенциални клиенти.  Защото някой може да изтълкува тяхното послание като спам и да се ожали по този повод пред Комисията за защита на…


Спасение ли е фирменият блог от разходите за онлайн реклама?

Повечето компании имат корпоративен блог, просто защото се чувстват задължени да го имат. Маркетинг отделите им публикуват нови постове веднъж на месец за пред шефът, който дочул от свой познат, че блогът бил златна мина…


Управление на комуникациите с клиенти

Една от основните задачи на маркетинга е да управлява комуникацията с клиентите. Стефан Русев, маркетинг мениджър на фирма InDesign, показва как интернет и социалните мрежи могат да ни донесат нови клиенти и да ни помогнат…


Каква работа вършат мail кампаниите?

Напоследък е-мейлът ми бива интензивно обстрелван с разнообразни информации, предложения и горещи оферти и започвам леко да се ядосвам. Тези хора наистина ли смятат, че точно сега и точно аз имам нужда да: отида на…


SEO конференция 2019

Следете на живо развитието на SEO конференция 2010, която се провежда днес (11 юни 2006) в Интер Експо Център. Димитър Николов ще представи накратко втората част от събитието. The Buying Cycle & Google AdWords, Александър Георгиев,…


Доколко приложими са социалните мрежи за офлайн бизнеса?

Популярната тема за силата на социалните мрежи предизвика интересни твърдения в българската бизнес блогосфера. Сред тях е силата на уеб 2.0 за бизнеса като цяло. Съгласен съм, че всяка развиваща се компания за онлайн услуги…


Какво казва facebook профилът на вашата фирма?

Отдавна чета за ползите от социалните мрежи в маркетинга. Пак си признавам, че и до днес нямам личен профил във facebook въпреки многобройните покани от мои приятели и познати. Като маркетьор все още не се…