Мениджмънт

Факторът време в мениджмънта

През последните няколко седмици няколко пъти разговарям с познати, които кандидатстват за позицията на специалисти по маркетинг и продажби. Независимо дали позицията е експертна или мениджърска, всички споделят, че бъдещите им шефове очакват от тях…


Особености на маркетинга през 2019

Маркетингът през 2019 година просто трябва да бъде различен. Кризата, която вече притисна и българските клиенти – индивидуални и корпоративни, както и неочаквано сполетелия ни газов проблем, ни налагат да мислим как да направим нашия…


Маркетингът и растежът на фирмата

Фирмата е като жив организъм – появява се, развива се и се променя… Много фирми успяват да устоят на кризите и трудностите, на промените в изискванията на пазара, в клиентското поведение, в технологиите. Други изчезват –…