Онлайн търговия

Успешни идеи за създавне на онлайн магазин през 2020 година

7 работещи Идеи за онлайн магазин през 2020 година

Ако мислите за стартиране на нов онлайн магазин, но не знаете от къде да започнете. Тази статия е точно за вас. Всяко бизнес начинание започва разбира се от идеята, а те е основополагаща за успеха…

Read More

Как намирате нови клиенти?

Откакто се занимавам с маркетинг и продажби, измислянето на иновативни и интелигентни начини за търсене (и намиране) на нови клиенти ми е хоби. Обичам да се занимавам с това, макар че е една наистина предизвикателна…


Как да маркетираме на поколението Y?

В предишния пост се опитахме заедно да нарисуваме портрет на клиентите от поколението Y – това са всички, родени между 80-те и 90-те години. Те са вече са между 20 и 30 годишни и играят…


Предизвикателство ли е семейният бизнес?

Смята се, че когато над 50% от собствеността на една фирма се притежава от хора в рамките на едно и също семейство, бизнесът е семеен. По данни на Националния статистически институт над 40% от фирмите…


Как да мотивирате служителите

Съществуват само два типа мениджъри – лидерите, които могат успешно да мотивират своите служители, и шефовете без мотивационни умения. В тази статия ще разгледаме мотивацията отвъд парите. Ще говорим за желанието и насърчаването, което рядко…


Компаниите, които създават успешни продукти

Като индивиди ние, българите, имаме голям потенциал  – мислим бързо, отворени сме към света и към технологичните новости, упорити и амбициозни сме. Доказваме качествата си като ценни служители в частния сектор навсякъде по света. Но…


Кои компании са успешни в маркетинга?

Кризата обръща представите ни за света, за позволеното и непозволеното, за смисъла на бизнеса, за глобализацията, финансирането на бизнеса и печалбите… Някои хора смятат, че старият маркетинг умря и сега идва новият, по-модерен, по-ефективен, по-по-най…


Тайните на добрия маркетинг план

ъпреки очакванията за една по-трудна бизнес година, кризата е предизвикателство за маркетьорите и за техните фирми, което може да донесе нови възможности. Нали и древните китайци обозначават с един и същ йероглиф „криза” и „възможност”….


Заслужава ли си да имаме блог?

Този въпрос се отнася, разбира се, за фирмен блог. Често у нас се използва изразът “корпоративен” блог, но всички си знаем мащабите и затова аз по-скромно наричам този специфичен и мой любим маркетингов инструмент “фирмен”.Още…


Защо фирменият сайт не ни носи клиенти?

Няколко пъти ми се случва да разговарям с бизнес мениджъри, които уж искат да си обновят сайта, да постигнат ново онлайн присъствие, да се възползват от предимствата на интернет маркетинга, и после се отказват. С…