Онлайн търговия

Тайните на добрия маркетинг план

ъпреки очакванията за една по-трудна бизнес година, кризата е предизвикателство за маркетьорите и за техните фирми, което може да донесе нови възможности. Нали и древните китайци обозначават с един и същ йероглиф „криза” и „възможност”….


Заслужава ли си да имаме блог?

Този въпрос се отнася, разбира се, за фирмен блог. Често у нас се използва изразът “корпоративен” блог, но всички си знаем мащабите и затова аз по-скромно наричам този специфичен и мой любим маркетингов инструмент “фирмен”.Още…


Защо фирменият сайт не ни носи клиенти?

Няколко пъти ми се случва да разговарям с бизнес мениджъри, които уж искат да си обновят сайта, да постигнат ново онлайн присъствие, да се възползват от предимствата на интернет маркетинга, и после се отказват. С…


SEO конференция 2019

Следете на живо развитието на SEO конференция 2010, която се провежда днес (11 юни 2006) в Интер Експо Център. Димитър Николов ще представи накратко втората част от събитието. The Buying Cycle & Google AdWords, Александър Георгиев,…