Маркетинг

Как изпълняваме маркетинг плана?

В края на юни сме, половината от годината измина. За всички, които се занимаваме професионално с маркетинг, време е да проверим как изпълняваме плана си. Как да разберем как вървят нещата? Всеки управител на фирма първосигнално ще ви отговори – от състоянието на приходите. Как изпълняваме продажбите е много важно за състоянието на фирмата, разбира се. …

Как изпълняваме маркетинг плана? Read More »

Къде в България да учим маркетинг?

Въпрос на моя позната ме провокира да направя това Интернет търсене. Оказа се лесно да откриеш къде в България може да се изучава маркетинг, но не и толкова лесно да решиш къде точно си заслужава да направиш това. Къде да следваме маркетинг у нас? Няколко висши училища са публикували на Интернет страниците по-дълга или по-кратка …

Къде в България да учим маркетинг? Read More »

Как да използваме маркетинг консултант?

Маркетинг консултантът е една почти непозната професия в България. Едва няколко човека се осмелиха да нарекат себе си маркетинг консултанти и да се потопят в мътните и трудни за преплуване води на консултантския бизнес. Но… този пост не е за тях, а за нас, всички останали – техните клиенти. Защото на нас ни e по-трудно, …

Как да използваме маркетинг консултант? Read More »

Как да напишем книга, която да маркетира?

Обещах на Пламен да му помогна в оформянето на книга за неговата компания, с която да маркетира. Обещах, а затънах в работа. Почти не излизам от офиса. Времето ми стига само за много работа, оскъдно домакинстване и нощен Global Markets… Междувременно, за да спазя обещанието си, правя този пост. Как можем да напишем книга, която да …

Как да напишем книга, която да маркетира? Read More »

Отклонение или за човешката нерационалност

Човекът е венецът на всичко живо. Какво го отличава от другите животни? Основно разумът. Но дали винаги постъпваме разумно и кога емоциите ни надделяват? Двама братя пишат за това колко учудващо нерационални можем да бъдем хората. Ori Brafman и Rolf Brafman са психолози и бизнес лектори с интереси в областта на междуличностната динамика и персоналната …

Отклонение или за човешката нерационалност Read More »

справка за наличните активи при регистрация по ддс

Успешните преговори

Вече стана традиция поне веднъж месечно в Global Markets да ви представяме нови книги, нашите любими книги или книги, от които сме научили много. Е, това не значи, че е хубаво да четем веднъж месечно. Днес ще поговорим за малката, но много ценна според мен  на д-р Марджъри Кормън Арън “Успешните преговори”. Книгата е на Harvard …

Успешните преговори Read More »

За колко време можем да овладеем хватките на НЛП?

Препоръчвам ви книгата “Нерво-лингвистично програмиране за 21 дена” на Хари Алдер и Берил Хедър. В нея синтезирано са изложени основни елементи или както аз ги наричам – хватки – на нерво-лингвистичното програмиране. Ако се нуждаете от съвети какво да направите, за да подобрите самочувствието си като маркетьор, начина си на комуникация с клиенти и партньори и …

За колко време можем да овладеем хватките на НЛП? Read More »

Маркетингът на новото време

Промяната се осъществява с ускоряващо темпо, днес не е като вчера, а утре ще бъде различно от днес. Глобализацията, технологичният напредък и дерегулацията предлагат безкрайни възможности. Развитието на технологиите в наши дни, даде възможност да се създадат онлайн магазини, да се извършват онлайн услуги и да имате бърза, обратна връзка от вашите клиенти. И така …

Маркетингът на новото време Read More »

Заслужава ли си да имаме блог?

Този въпрос се отнася, разбира се, за фирмен блог. Често у нас се използва изразът “корпоративен” блог, но всички си знаем мащабите и затова аз по-скромно наричам този специфичен и мой любим маркетингов инструмент “фирмен”.Още преди 3 години, когато започнахме да списваме Маркетинг Буркан, с колегата ми по блогване – младата надежда на дигиталния маркетинг …

Заслужава ли си да имаме блог? Read More »

Как да работим с блогъри?

Отдавна си мисля за подобна публикация. Много хора от бизнеса са ме питали как могат да ползват блогърите за популяризиране на свои продукти или промоции. Други ми пишат директно за да използват блога ни като евтина и бърза PR среда. Силните блогове са влиятелна медия Безспорно е добре, че българският бизнес осъзна значението и силата …

Как да работим с блогъри? Read More »