Маркетинг

Спам ли е маркетинг мейлингът?

В днешния брой на многоуважавания от мен вестник “Капитал” една от основните теми е наречена “Непоискано търговско съобщение = SPAM”. Написано с големи букви, като СПИН. Тъй като съм едновременно от двете страни на барикадата, тази статия предизвика за пореден път моите размисли… Като клиент, представляващ определена фирма и работещ с фирмен мейл адрес, аз …

Спам ли е маркетинг мейлингът? Read More »

Да плуваш в син океан

Добре, че дойдоха празници, та започнах отново да чета. През последната година съдбата ме подлага на различни изпитания и нямах много ищах и време за бизнес литература. Но смятам да се поправя 🙂 Сега по темата. Една чудесна книга за сините океани. Малко бизнес романтика 🙂 Книгата е увлекателно пътешествие в света на различните компании. …

Да плуваш в син океан Read More »

Какво знае бизнесът?

Ясно е, че живеем във време на информационно свръх-изобилие, в което данни, документи, новини и всичко това, което наричаме “информация” ни заливат главоломно и става все по-трудно да я събираме, обработваме и анализираме. И става още по-трудно да отсеем какво от всичката тази информация е полезно, кое да запазим, кое да развиваме и кое да …

Какво знае бизнесът? Read More »

Как да намираме нови клиенти за консултантския си бизнес?

Маркетирането на малка компания си е наука и изкуство. Невероятна енергия, знания, усилия и интуиция са нужни, за да дефинираш добре бизнес фокуса си,  да откриеш правилните маркетинг подходи и да успееш да ги приложиш по най-добрия начин. Още по-голямо е предизвикателството да направиш известен прохождащия си консултантски бизнес. Което обикновено  се съчетава с предизвикателството …

Как да намираме нови клиенти за консултантския си бизнес? Read More »

За вниманието към клиентите и пазарния успех

Отмина първото събитие в България, посветено на Customer Analytics – една нова област у нас, съчетаваща аспекти на математическо моделиране, управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и Buisiness Intelligence. Като пряко въвлечена в организацията му, щастлива съм, че мога да споделя своите впечатления от Customer Analytics Forum 2015 с читателите на Global Markets. Да кажа …

За вниманието към клиентите и пазарния успех Read More »

Какво е Customer Analytics и има ли почва у нас?

Затова разговаряме днес с Апостол Мушмов от иновативната консултантска компания 11235 ООД. Той ни разказва за една млада BI област, която е незаменима в работата на маркетинговия и търговския мениджър по света  1. Какво е Customer Analytics и има ли той почва у нас? Има една българска поговорка, която младите може би не разбират много, защото …

Какво е Customer Analytics и има ли почва у нас? Read More »

Креативно лято за маркетингa

В България през двата традиционни почивни летни месеци – юли и август, животът в бизнеса върви на по-бавни обороти. Да не кажа, че за нас и месец юни си е традиционен за ваканция. Ние сме малко като Пипи Дългото Чорапче, която обича да има училище заради ваканцията  Не искам да звуча нравоучително, но нека си …

Креативно лято за маркетингa Read More »

Доволни ли са клиентите ви от вас?

Един от най-първите индикатори за проблеми в бизнеса е настроението на клиентите ви и тяхното отношение към фирмата. Ако те непрекъснато нещо мърморят или използват всеки повод, за да се оплачат от продукта ви или обслужването, което получават, значи е дошъл моментът да се замислите сериозно. Не е необходимо да чакаме това да се случи, …

Доволни ли са клиентите ви от вас? Read More »

Движение на процентовата величина

С прогреса на културата величината на процента, както на валовия, така и на чистия, проявявала досега тенденция към понижение. Най-важните причини на това явление се заключавали в нарастването на обезпечеността за възвръщането на дадените в ползуване капитали и в увеличението натрупването на капитала. Понятие за процента от капитала Както от частната собственост върху земята изтича …

Движение на процентовата величина Read More »