Мениджмънт

Факторът време в мениджмънта

През последните няколко седмици няколко пъти разговарям с познати, които кандидатстват за позицията на специалисти по маркетинг и продажби. Независимо дали позицията е експертна или мениджърска, всички споделят, че бъдещите им шефове очакват от тях високи резултати бързо. Това е чудесно – че българските бизнесмени се замислят върху необходимостта от ефективна работа на персонала. Но …

Факторът време в мениджмънта Read More »

Особености на маркетинга през 2019

Маркетингът през 2019 година просто трябва да бъде различен. Кризата, която вече притисна и българските клиенти – индивидуални и корпоративни, както и неочаквано сполетелия ни газов проблем, ни налагат да мислим как да направим нашия маркетинг по-бърз, по-креативен, по-резултатен? 1: Маркетинг с по-малък бюджет Първото, от което българските компании започват да спестяват, са средствата за …

Особености на маркетинга през 2019 Read More »

Маркетингът и растежът на фирмата

Фирмата е като жив организъм – появява се, развива се и се променя… Много фирми успяват да устоят на кризите и трудностите, на промените в изискванията на пазара, в клиентското поведение, в технологиите. Други изчезват – биват поглъщани или загиват, и това е естествен завършек на живота им. Фирмите, връстници на промените в страната, са вече на 20 години. За 20 …

Маркетингът и растежът на фирмата Read More »

А какъв е Вашият шеф?

Идеални хора няма. Идеални шефове също. Каква е асоциацията Ви, когато чуете думата „шеф”? А думата „ръководител”? А думата „лидер”? Свикнали сме да възприемаме факта, че шефовете са онези, които нищо не разбират и по стечение на обстоятелствата са били повишени или просто „връзките” са изиграли своята роля. В бизнес средите се срещат обаче и …

А какъв е Вашият шеф? Read More »