Онлайн търговия

Какво е НПО

Какво е НПО (Неправителствена организация)

Напоследък, в страната ни често се споменава абревиатурата НПО. Знаем ли обаче какво се крие зад нея. Освен да уточним, че това всъщност, е неправителствена организация, в този материал ще ви разкажем каква е структурата и евентуалните възможности за сферата й на дейност, как се извършва процедурата по регистрация на НПО, каква е нейната цел …

Какво е НПО (Неправителствена организация) Read More »

Как намирате нови клиенти?

Откакто се занимавам с маркетинг и продажби, измислянето на иновативни и интелигентни начини за търсене (и намиране) на нови клиенти ми е хоби. Обичам да се занимавам с това, макар че е една наистина предизвикателна професионална задача и е свързана с голяма отговорност – още повече, когато си поел ангажимент към конкретна фирма, която разчита …

Как намирате нови клиенти? Read More »

Как да маркетираме на поколението Y?

В предишния пост се опитахме заедно да нарисуваме портрет на клиентите от поколението Y – това са всички, родени между 80-те и 90-те години. Те са вече са между 20 и 30 годишни и играят активна роля на пазара, засега главно като потребители. И тъй като времето си върви, скоро ще започнат активно да се …

Как да маркетираме на поколението Y? Read More »

Предизвикателство ли е семейният бизнес?

Смята се, че когато над 50% от собствеността на една фирма се притежава от хора в рамките на едно и също семейство, бизнесът е семеен. По данни на Националния статистически институт над 40% от фирмите в България са семейни. Аз лично смятам, че данните са занижени. Български феномен ли е семейният бизнес? Според други източници …

Предизвикателство ли е семейният бизнес? Read More »

Как да мотивирате служителите

Съществуват само два типа мениджъри – лидерите, които могат успешно да мотивират своите служители, и шефовете без мотивационни умения. В тази статия ще разгледаме мотивацията отвъд парите. Ще говорим за желанието и насърчаването, което рядко присъства в българските фирми. Просто накарайте служителите ви да се чувстват специални в това, което вършат. Само така те ще работят с …

Как да мотивирате служителите Read More »

Компаниите, които създават успешни продукти

Като индивиди ние, българите, имаме голям потенциал  – мислим бързо, отворени сме към света и към технологичните новости, упорити и амбициозни сме. Доказваме качествата си като ценни служители в частния сектор навсякъде по света. Но не са много българските частни фирми, които за двадесет години съумяха да създадат и наложат свои продукти на нашия пазар. …

Компаниите, които създават успешни продукти Read More »

Кои компании са успешни в маркетинга?

Кризата обръща представите ни за света, за позволеното и непозволеното, за смисъла на бизнеса, за глобализацията, финансирането на бизнеса и печалбите… Някои хора смятат, че старият маркетинг умря и сега идва новият, по-модерен, по-ефективен, по-по-най маркетинг…Искам да ви кажа, че аз не промених представите си за маркетинга по време на кризата. Напротив, кризата ми доказва …

Кои компании са успешни в маркетинга? Read More »

Тайните на добрия маркетинг план

ъпреки очакванията за една по-трудна бизнес година, кризата е предизвикателство за маркетьорите и за техните фирми, което може да донесе нови възможности. Нали и древните китайци обозначават с един и същ йероглиф „криза” и „възможност”. За да можем да се възползваме от тях, ни трябва добър план. Планирането е една от тайните на успешния маркетьор. …

Тайните на добрия маркетинг план Read More »

Заслужава ли си да имаме блог?

Този въпрос се отнася, разбира се, за фирмен блог. Често у нас се използва изразът “корпоративен” блог, но всички си знаем мащабите и затова аз по-скромно наричам този специфичен и мой любим маркетингов инструмент “фирмен”.Още преди 3 години, когато започнахме да списваме Маркетинг Буркан, с колегата ми по блогване – младата надежда на дигиталния маркетинг …

Заслужава ли си да имаме блог? Read More »

Защо фирменият сайт не ни носи клиенти?

Няколко пъти ми се случва да разговарям с бизнес мениджъри, които уж искат да си обновят сайта, да постигнат ново онлайн присъствие, да се възползват от предимствата на интернет маркетинга, и после се отказват. С аргумента, че няма смисъл да инвестират време и пари в това, тъй като фирменият сайт досега не им е донесъл …

Защо фирменият сайт не ни носи клиенти? Read More »